Een aantrekkelijke webwinkel

In deze blog bespreken we enkele van de meest voorkomende fouten die je moet voorkomen om je eigen online winkel goed in de markt te zetten. We zullen niet alleen behandelen hoe je gericht webverkeer naar uw site krijgt, maar ook hoe marketing tussen uw online winkel en uw offline leveranciers samen werkt om al uw mogelijke kanalen te maximaliseren om uw publiek te bereiken. Wanneer we het hebben over een kanaal dat effectief is, hebben we het over het hebben van een daadwerkelijke interactie tussen de marketingtechnieken die u gebruikt, evenals de resultaten die u in uw bottom line ziet. Te vaak, wanneer we het hebben over e-commerce, kijken mensen naar de eindcijfers en denken ze dat het eenvoudig omdat ze gewoon geld verdienen. De waarheid is dat het tijd, geld en moeite kost om dat type geldstroom te creëren.

E-commerce

Er zijn geen succesverhalen over de nacht. De realiteit is dat consumenten gewoon niet winkelen totdat er voldoende positieve ervaringen hebben met hun koopbeslissingen. Je moet er zijn voor de consumenten om te profiteren van die positieve ervaringen om ze te verplaatsen van alleen geïnteresseerd in je product om enthousiast te zijn en klaar om naar je online winkel te springen. Voordat iemand enthousiast uw webwinkel opgaat om iets te kopen, moet u een sterk e-commerce marketing programma hebben. Een solide marketingstrategie is de eerste noodzaak om een solide basis van vertrouwen te bouwen voordat een bezoekers overwegen om een aankoop te doen.

Beginnersfouten

Een van de meest voorkomende fouten gemaakt door beginnende E-commerce entrepreneurs; biedt consumenten te veel informatie over wat ze kunnen kopen. Het is bekend dat sommige mensen het gevoel hebben dat dit het verouderde idee is dat consumenten zich altijd bezighouden met informatie over de stroom van producten. Er zijn echter miljoenen mensen die dagelijks sites bekijken en slechts een fractie opleveren als het gaat om klantenservice en -tevredenheid. Dat is geen zeer nauwkeurige weergave van hoe online shoppers typisch voelen over hun online winkel ervaringen. Ze willen in staat zijn om te communiceren met online retailers en zorgen ervoor dat ze online kunnen bestellen zonder op een pagina te hoeven wachten of eindeloze telefoontjes van de klantenservice te ontvangen. Het is dat behoefte aan interactie die meer consumenten naar uw e-commerce-winkel kan krijgen. Een andere fout die veel online ondernemers maken, is falen om hun klanten op een zinvolle manier te bereiken. Als u een e-commerce ondernemer bent die nog geen sterke aanwezigheid van sociale media heeft vastgesteld, moet u leren hoe u sociale media kunt gebruiken om uzelf te positioneren als een geloofwaardige bron voor uw klanten. Social Media biedt een unieke kans om verbinding te maken met uw doelconsumenten waar u met hen kunt communiceren in een meer persoonlijke omgeving.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *